»Iniciacijo moje postavitve predstavlja izvirna plesna kreacija Nižinskega s svojo hermetičnostjo in 'motečo' naprednostjo za tedanji čas; svojo interpretacijo Posvetitve pomladi zato doživljam tudi kot poklon Nižinskemu in njegovemu razvpitemu (ne)uspehu ob pariški premieri, ki je postala dinamični temelj razvoja modernega plesa v 20. stoletju.«
»Snov, ki privlači protagoniste obeh predstav, Svatbe in Posvetitve pomladi, je nekakšna primarna sila, ki s svojim mehanizmom poganja družbo v svojevrstno obrednost – ritual poroke v Svatbi ter ritual žrtvovanja v Posvetitvi pomladi. Ultimativni korak je v obeh primerih neizogiben, a hkrati usoden privlačen.«
»Ne predstavlja le preobrata v glasbeni poetiki samega Stravinskega kot skladatelja, ampak je obenem tudi prelomnica v zgodovini plesne umetnosti. Skozi to delo spremljamo evolucijo plesa v 20. stoletju, tj. od prve postavitve Vaclava Nižinskega v Parizu leta 1913 pa do danes.«
»Iščem plesni izraz, ki je hkrati tankočuten in neposreden.«
»Kamnolom bo s svojo postapokaliptično atmosfero letos prizorišče plesne predstave Brezmejno telo.«
»Pri plesu se zdaj veliko ukvarjam s sodobnoplesno improvizacijo, s principi zaznavanja in občutenja telesa, ki je neritmično, nekoreografirano in sledi trenutku. To telo skušam spojiti s flamenko telesom, ki je ritmično, plesno, formirano.«
»S plesno-glasbeno avtorsko ekipo s sodobnorekontekstualizacijopremlevamo Živin moto 'Zdaj pa še enkrat za umetnost!'«
»Predstava Re:inkarnacija je več kot ples in je več kot glasba. Je eksplozija energije, ki združuje tradicionalne plesne like s sodobnimi plesnimi prvinami.«
»Lahko bo bil Živalski habitat tudi glasbeno plesna slikanica, a tega si nisem želela.«
»Trije habitati – visokogorje, nižinski travnik in močvirje – razgrinjajo lepoto bivanja in neverjetni svet rastlin ter obenem tudi njihov boj za preživetje, sposobnost prilagajanja in simbiozo s preostalimi živimi bitji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju